maandag 4 februari 2008

I won!


Jaja, ik heb een contest gewonnen! In verband met carnaval was er een verkleedparty bij Aztec. Iedereen zag er weer geweldig uit. De eerste avond won ongeveer de lelijkste (sorry An) avatar: Chuckie. Ja hee daar werd je wel bang van, ze droeg een mes bij zich. Ook al was ik een agente, met handboeien, ik durfde niets in te brengen. Maar de tweede avond had ik mijn (oh my god they killed) Kenny pak aan en dat scoorde. Wel een beetje heet en ongemakkelijk, maar het was de moeite waard! LOL


Yessss, I won a contest! There was a costume party at Aztec. Everyone looked great and the first night ugly Chuckie won. She was wearing a knife and was screaming for blood, so she scared the **** out of us! Although I was an police officer, I did not dare to come near her. The second night I wore my (oh my god they killed) Kenny costume and I won! A bit hot and very uncomfortable but it was worth it! LOL