zondag 24 juni 2007

Nancy's mistakes


Hier weer 2 echte Nancy voorvalletjes. Ik had gelezen over Club Aztec dat daar geld te verdienen viel met chatten. Nou dat kan ik wel!. Beland ik midden in een Master/Slave contest. Ik voelde me een beetje een vreemde eend in de bijt. Ben ik maar gaan paaldansen, dat vind ik wel leuk. Het is wel een leuke club en er komen hele leuke mensen. Ik ga zeker terug, maar check van tevoren maar even wat er te doen is…
Ik had ook nog een berichtje ontvangen over een Hollandse avond bij Shooters. Nou komt het regelmatig voor dat ik bij het opstarten zoveel post heb dat ik niet alles even goed lees. En ik dacht dat het een contest was. Gauw omgekleed, een molenhoed opgezet, oranje top, oranje stick met frutsels mee en dansen. Helaas bleek het geen contest, maar gewoon een gezellige avond. Dat had ik weer. Was wel gezellig hoor…

And here are 2 real Nancy happenings. I read about Club Aztec that you could earn money by chatting. So I went there and ended in a Master/Slave contest. Not really my thing, so I started pole dancing, which I like better. Aztec is a nice club with even nicer people. I’ll get back there for sure.
Had a message about Dutch night in Shooters. I frequently have so many messages when starting SL that I don’t read right. I thought it was a contest. I changed in a hurry, put on my mill hat and some nice orange things and danced. But it was no contest at all, just a nice gathering. That’s me again. Had a nice night though…