dinsdag 22 mei 2007

Druk druk druk




Ja ik weet het, ik heb niet veel gepost de laatste tijd. Maar ik was heel druk bezig met het bouwen en inrichten van mijn huis.

Nou dat bouwen valt nog niet mee, heb je denk je alles goed staan en ga je alles linken, vergeet je hier en daar toch wat of zit er een objectje in dat niet gelinkt kan worden. Ik een kopie gemaakt, zet ik het neer, ontbreekt een raam, de helft van mijn dak, een stuk muur enz. Bovendien deden de deuren het niet meer. Aaaaahhh, om gek van te worden. Kwam de buurvrouw helpen, verschoof ze de helft van mijn huis en kregen we het niet meer goed. Ik in een zware depressie, maar na 250 gram bonbons ging het wel weer, haha. Opnieuw geprobeerd en ja hoor het is af. En nu kwam het leuke gedeelte, ik ging het inrichten. Nou ik wist dat 117 prims niet veel is, maar het is gewoon HEEL ERRUG WEINIG. Zo dat wou ik even kwijt. Het is toch leuk geworden, maar nog een beetje kaal. Ik heb alleen krijgertjes (hé ik blijf Hollands). Dus.... als iemand nog leuke moderne spulletjes (uiteraard lowprim) kwijt wil, ik ontvang ze graag. En misschien heb ik dan nog iets om te ruilen. Ik heb heeeel veeeel textures.
Hierboven foto's van mijn leuke huis met prachtig uitzicht. Kom gerust langs.


I know i dit not post too much lately. Well I built and furnished my home. My neighbour tried to help (I mention no name, lol) and half my house was moved. Total disaster and very depressing. But after eating 250 gr of chocolates I was ok and tried again. Now it's finished, but it is still a bit empty. If anyone has some modern furniture left (low prim ofcours hehe), feel free to donate it to me. Maybe I have something you can use. Got a lot of textures. Here are pictures of my house with very nice view. Feel free to drop by.